От години уебмастърите и специалистите по SEO оптимизация следваха едно от златните SEO правила, а именно: изградете много качествени входящи линкове (беклинкове), за да помогнете на сайта си, да вземе висок ранг в Google. През последните няколко години обаче, това се превърна в доста по-трудно начинание, поради факта, че Гугъл започна да наказва сайтове с нискокачествени входящи линкове.
В резултат на това, много уебмастъри преминаха от създаване на линкове към създаване на качествено съдържание, което посетителите биха желали да споделят. В тази връзка, от Гугъл обновиха своята помощна статия със съвети за по-добро класиране, вижте я тук
Преди статията гласеше:
Като цяло, уеб администраторите могат да подобрят ранга на своите сайтове чрез увеличаване на броя на висококачествени линкове, които сочат към техните страници.
Статията сега гласи:
Като цяло, уеб администраторите могат да подобрят ранга на своите сайтове, чрез създаване на сайтове с висококачествено съдържание, което потребителите ще искат да използват и споделят.
Това е добра новина за много уебмастъри, особено за тези, които ненавиждат линк билдинга и отрицателния за SEO оптимизацията аспект от това нелоялната конкуренция да създават "лоши връзки", сочещи към техните уебсайтове.
Също така не е изненадващо, че Гугъл се стреми да наблегне на споделянията, особено след въвеждането на Google+ и да използва начина, по който тази социална мрежа взаимодейства с хората, които търсят, когато са влезли в своя профил в Google. Това ще има голяма тежест върху алгоритъма за търсене, поне докато спамерите не намерят начин как да я използват в по-голям мащаб.
Не много отдавна, Мат Кътс от Гугъл, сигнализира за тази промяна, като сподели че залагането на трърде много линкове е една от топ 5 SEO грешки, които се правят от оптимизаторите.
"Аз не бих залагал трърде много на изгаждането на линкове." казва Кътс. "Бих се опитал, когато мисля за това, как мога да пласирам моя сайт, да го направя по-добре познат в моята общност и отвъд нея, вместо да мисля само за търсачките."
В резултат на това, много уебмастъри преминаха от създаване на линкове към създаване на качествено съдържание, което посетителите биха желали да споделят. В тази връзка, от Гугъл обновиха своята помощна статия със съвети за по-добро класиране, вижте я тук
Преди статията гласеше:
Като цяло, уеб администраторите могат да подобрят ранга на своите сайтове чрез увеличаване на броя на висококачествени линкове, които сочат към техните страници.
Статията сега гласи:
Като цяло, уеб администраторите могат да подобрят ранга на своите сайтове, чрез създаване на сайтове с висококачествено съдържание, което потребителите ще искат да използват и споделят.
Това е добра новина за много уебмастъри, особено за тези, които ненавиждат линк билдинга и отрицателния за SEO оптимизацията аспект от това нелоялната конкуренция да създават "лоши връзки", сочещи към техните уебсайтове.
Също така не е изненадващо, че Гугъл се стреми да наблегне на споделянията, особено след въвеждането на Google+ и да използва начина, по който тази социална мрежа взаимодейства с хората, които търсят, когато са влезли в своя профил в Google. Това ще има голяма тежест върху алгоритъма за търсене, поне докато спамерите не намерят начин как да я използват в по-голям мащаб.
Не много отдавна, Мат Кътс от Гугъл, сигнализира за тази промяна, като сподели че залагането на трърде много линкове е една от топ 5 SEO грешки, които се правят от оптимизаторите.
"Аз не бих залагал трърде много на изгаждането на линкове." казва Кътс. "Бих се опитал, когато мисля за това, как мога да пласирам моя сайт, да го направя по-добре познат в моята общност и отвъд нея, вместо да мисля само за търсачките."
Няма коментари:
Публикуване на коментар