Практикуването на SEO оптимизация, става по-удобно с последните подобрения в дизайна на инструмента на Гугъл.
В опит да направят "драматична промяна" в потребителското преживяване, от екипа на Google Analytics, обявиха че ще пуснат нов дизайн на административния панел.
Новият дизайн е не само много по-удобен за използване, но и ще помогне на потребителите да боравят с акаунта и профила си много по-лесно.
След промените, главните административни настройки са подредени в три колони, за всяка от трите главни групи: акаунти, настройки и профили.
Новият дизайн е не само много по-удобен за използване, но и ще помогне на потребителите да боравят с акаунта и профила си много по-лесно.
След промените, главните административни настройки са подредени в три колони, за всяка от трите главни групи: акаунти, настройки и профили.
Всяка от тези три секции може да бъде "цъкната", за да открие по-широк набор от вътрешни настройки. Когато влезнете в някоя от подкатегориите, настройките приемат вид, приличащ на доклад, с който е много по-лесно да се работи.
Също така трябва да бъде отбелязано, че наименованието "профил" (profile) е променено на изглед (view). Както споделят от екипа на Google Analytics:
"Ние преминахме от "профил" на "изглед" за да отговаряме по-отчетливо на настоящото и бъдещо значение на това, което съдържа тази секция - изглед на данните, които са събрани за Вашия сайт". Това е доста основна и драматична промяна в дизайна.
Целта на Гугъл е да предостави по-улеснено управление, така че Вие да можете да настройвате нови акаунти и информация по-бързо и удобно. Така че, когато отново се логнете в Google Analytics, за да извършите SEO оптимизация на даден сайт, и видите новия дизайн, не се страхувайте! Вие сте на правилното място!
Също така трябва да бъде отбелязано, че наименованието "профил" (profile) е променено на изглед (view). Както споделят от екипа на Google Analytics:
"Ние преминахме от "профил" на "изглед" за да отговаряме по-отчетливо на настоящото и бъдещо значение на това, което съдържа тази секция - изглед на данните, които са събрани за Вашия сайт". Това е доста основна и драматична промяна в дизайна.
Целта на Гугъл е да предостави по-улеснено управление, така че Вие да можете да настройвате нови акаунти и информация по-бързо и удобно. Така че, когато отново се логнете в Google Analytics, за да извършите SEO оптимизация на даден сайт, и видите новия дизайн, не се страхувайте! Вие сте на правилното място!
Няма коментари:
Публикуване на коментар